Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΟΦΙ ΚΩΣΤΑ ΣΑΚΑΔΑΚΗ ΣΤΗΝ "ΑΝΑΤΟΛΗ"


Συνεντευξη στην 'ΑΝΑΤΟΛΗ" εδωσε ο προεδρος του ΟΦΙ Κωστας Σακαδακης , στην οποια μιλαει για ολους και για ολα και την οποια μπορειτε να διαβασετε κανοντας κλικ στο http://www.anatolh.com/index.php/athlitika/athleticsfootball/4682--l-r.html

121 σχόλια:

  1. MΠΡΑΒΟ ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ. ΜΕ ΤΗ ΣΠΑΘΑ ΧΘΕΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΣΠΑΘΑ ΧΘΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΘΑ ΞΑΚΑΝΟΥΝΕ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝΕ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΝΕ ΕΤΣΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ , Ο ΟΦΙ ΚΑΛΙΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΛΑΝΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ , ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΠΡΟΠΕΡΣΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ , ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΟΚΛΕΙΤΑΙ. ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΟΜΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΤΙ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. sostos o proedros. ofara reeeeeeeeeee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΩΣΤΗ ΑΝΕΚΑΝΗΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ , ΝΑ ΧΗ Ο ΟΦΙ ΟΜΑΔΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΤΟ Β ΤΟΠΙΚΟ , ΘΑΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΝΕΒΑΣΗΣ ΤΟΝ ΟΦΙ 10 ΦΟΡΕΣ. ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥ ΟΦΙ ΠΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. pali topiko e? den pirazei re mages. ante na psithoun kai ta pitsirikia.

    OFARA MIA ZOI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΕΛΙΚΑ Η ΣΠΑΘΑ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΗ ΝΑ ΚΑΤΕΒΗ ΘΑ ΤΟ ΟΦΕΙΛΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΣΠΑΘΑΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΠΗΔΗ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΔΟ ΜΕΣΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ , ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ ΣΑΣΕ ΛΕΩ . ΗΔΩΣΑ ΟΡΚΟ ΣΤΟ ΓΙΠΕΔΟ ΝΑ ΜΗ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΟ Α ΔΕ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ.

    ΚΑΡΓΑ ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με πολυ χαιρεκακα και ειρωνικα σχολια , αναφερονται στον ΟΦΙ ολες αυτες τις μερες και ειδικα σημερα , οι εφημεριδες των Χανιων , σχετικα με το γεγονος οτι η Σπαθα μαλλον κατεβαινει και "δεν κανει τον χατιρι στην ιεραπετριτικη ομαδα που περιμενε στη γωνια".
    Τελικα πολυ και παγκρητιο το μενος εναντιον του ΟΦΙ απο οτι φαινεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ENANTIOΝ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΜΕ .....


    sovin ier

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. eisaste oloi lamogia....mhn ksanagrapsete gia ofi...osoi den einai ofitzides na mhn grafoun edw....ta kouvadakia tous kai s alli paralia...ANTE BRAVO ASXETOI EE ASXETOI...

    Kwstas Ofara...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. AFOU DEN EGINE FETOS MIA OMADA, DEN PROKEITAI NA GINEI POTE. KRIMA PANTWS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. o monadikos poy den 8elei enosi tosa xronia kai 8elei na exafanisei ton ofi epeidi exei prosopiko symferon einai o kyrios dedeletakis i voskos.ta parapona sas se afton oxi se emas.ante giati mas exete priksei ta arx.... me tin koloenosi.

    koyrites

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ETSI EINAI. TA ΓΡΑΨΕ ΚΑΛΑ ΕΝΑΣ ΠΡΟΧΘΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΦΤΑΙΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΕΝΟΣΗ.. ΓΙΑΥΤΟ ΟΦΑΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΛΟ ΓΟΛΓΟΘΑ. ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΜΕ. ΟΦΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΗΑ GINEI MIA OMADA FILE KAPOTE ANAGASTIKA. POSO THA MPORI AKOMA O VOSKOS?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. katastrofi tou podosferou stin ierapetra eine enas.to xanagrapsa.o kirios karaflokentavros.moy exei pei poles fores oti to oniro tou ine na dialisei ton ofi.den trepete ligo na vrizi ta pedia kai na ta ktipaei kathigitis fisikis agogis.den drepete ligo.sto vatonta palia pou pezame mas estile tin astinomia sto xenodoxio giati ipe itan pliromenos odietitis.exo xanagrapsi oti xero pola.kai xanaleo 30 xronia san proponitis ti exei kani.autos eine pio poli antiofitzis para anagenisi

    xipnate ine enas!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. OFARA RE. TORA THA TON MATHOME TON VOSKO? EDO EIXE PETHANH H MANA PARAGONTA TOY OFI KAI ... ASTA KALITERA.

    MONO OFI REEEEEE KAI STO B TOPIKO

    GRANDIERAPETRITIS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. RE PEDIA, EAN INE ETSI ME TO BOSKO DEN INE NTROPI MAS NA MIN MPORI MIA IERAPETRA NA TON STILI STO SPITI TOY? PREPI NA PERIMENOME NA MHN IPARXEI PIA GIA NA GINI H ENOSI?? NTROPI MAS EINAI. PREPI NA GINI KATI KAI OXI MONO LOGIA. ANTE PAME OLOI MAZI!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. NA TON ΔΙΟΞΟΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ , ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ. ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΓΕΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΛΗ ΚΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΝΕΧΟΥΝΕ ΘΕΟ. Η ΚΑΛΙΤΕΡΗ ΤΙΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΖΗ ΛΕΦΤΑ Η ΑΝΑΓΕΝΗΣΗ , ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΗ ΟΜΑΔΑ , ΝΑ ΠΕΖΗ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΕΝΗ ΣΤΟ ΒΟΥΖΟΥΝΕΡΑΚΙΟ ΤΡΙΣ ΚΙΟ ΚΟΥΚΟΣ , ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΗ ΤΟ ΜΙΣΕΔΑΚΙΟ ΓΕΜΑΤΟ ΕΝΟ ΠΕΖΗ Ο ΟΦΙ ΤΟΠΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΑΙΔΙΑ BLOG ΤΟΥ ΟΦΙ ΕΙΜΑΣΤΕ , ΚΑΛΙΤΕΡΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΦΙ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ , ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ. ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΜΕ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ , ΜΟΝΟΛΟΓΩΝΤΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. PAIDIA SYMFWNW OTI EXEI MEGALO MERIDIO EY8YNHS KAI O KYRIOS POU LETE, ALLA NOMIZW OTI MIA ENWSH, NA GENEI GHLADH MIA KAI MONADIKH OMADA APAITOUSE 8YSIES KAI YPOXWRHSEIS APO OLOUS ANEKSAIRETWS, APO OLES TIS OMADES, ALLA STHN PRAGMATIKOTHTA KANEIS DEN EIXE THN EILIKRINH 8ELHSH GIA TETOIES PROSPA8EIES. OPOTE...ANTE GEIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. esi tora ti omada eisai ? kai mi mas peis kai si gerapetritis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. OFI EIMAI (MHN NOMIZETE OTI OLOI OI OFITZHDES MOIRAZONTAI TIS IDIES APOPSEIS), ALLA MIAS KAI EIMAI MEGALOUTSIKOS KAI EXW ZHSEI KATASTASEIS POU MPOREI NA MHN 8YMASTE OI PERISSOTEROI, MEXRI NA PE8ANW 8A TO FWNAZW OTI MONH MAS ELPIDA EINAI NA GENEI MIA OMADA SOVARH. DIAFORETIKA RANTEVOU KA8E KALOKAIRAKI TETOIA EPOXH STA KAFENEIA NA VGANOUME TA MATIA MAS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ , ΤΙΠΟΤΑ. Η ΕΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΣΟ Ο ΟΦΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ , ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ. ΛΟΙΠΟΝ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΙ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ. ΤΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΦΕΙΑΚΟ ΚΑΙ ΑΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥ ΟΦΙ , ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ , ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΙΤΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΒΗΚΑΜΕ ΦΕΤΟΣ. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΟΛΑ ΘΑΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρε σεις. Ο Βοσκος σας φταίει?? Τη χρονιά που ανεβηκε ο ΟΦΙ στη Γ', επαιζε με Αλβανούς. Σημερα εχει μια ομάδα με νεα δικά μας παιδία, και πρωταγωνιστεί στο περιφεριακό με λιγότερα λεφτά απο οσα χρειαζεστε εσείς στο τοπικό. Αν υπάρχει ποδοσφαιρο στην πόλη, η Ιεράπετρα το οφείλει σ'άυτόν. Κοιτάξτε λοιπόν να φτάξετε ομάδα, και αφήστε ήσυχο το Βόσκο. Και δεν πειράζει. Μην πηγαίνετε στο Βουζουνεράκιο. Ετσι και αλλίως μονο για βρισιές και φασαρία είσαστε.
    Για τίποτα άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΗΠΕΣ. ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΦΤΑΙΗ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΒΟΣΚΟΣ ΠΟΥ ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ ΕΝΟΣΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΗΠΕΣ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ : ΤΖΟ ΠΑΛΑΤΖΙΔΗΣ
    ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΠ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ:N. ΟΜΗΡΙΔΗΣ

    Αλλη μια ομαδα Β ΕΘΝΙΚΗΣ που θα μας "πληγωνει" παρακολουθωντας την του χρονου. Ποσοι και ποσοι πρωην μας κανουν καριερα σε Α Β και Γ Εθνικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΩ ΠΩ... Α ΡΕ ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΠΡΩΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΦΙ...

    ΑΝ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΟΦΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ) ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ. ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΝΕΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.

    ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΑΦΗΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ (ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΝ ΠΑΛΑΤΖΙΔΗ)... ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ... ΑΜΑΡΤΙΑΙΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΕΥΟΥΣΙ ΤΕΚΝΟΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. re katantisame to blog mas na grafoun oloi oi roufianoi.anagenisakia na stamatisete na grafete edo.den mas endiaferoun oi gnomes sas.
    akoy kei o ofi epeze me albanous sti gama e8niki.
    alvanos eisai esy kai olo sou to soi kargioli.
    emeis mori askimi den proskiname ekei poy ftinoyme.sas efxomaste oi 12 fila8loi poy erxontai sto gipedo kai sas vlepoun na exafanistoyn kai aftoi.na eksafanisti kai to royfianosomatio sas na telionoyme.royfianoi tis polis anagenisakia.


    koyrites ofi gia panta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΠΑΛΑΤΖΙΔΗ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΜΟΥΡΘΕ. ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΟΦΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Γ ΤΩΡΑ ΤΡΙΤΩΣΕ ΤΟ ΚΑΚΟ 1. ΠΕΡΥΣΙ ΥΠΟΒΙΒΑΣΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ 2.ΦΕΤΟΣ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ 3. ΣΤΑ ΜΠΑΡΑΖ ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΓΚΟΛ ΣΤΟ 80'.
    ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΦΙ , ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΕΙ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΙΤΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ.

    sovin ier - ofi for ever

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. PARIGORIA STON AROSTO MEXRI NA BGI H PSIXI TOY.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Asholisou me tin omada sou re vlaka!!
    Esi eisai o arostos.

    KOYRITES

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. H OMADA MOY EINAI H OFARA!!!! ALA H ALITHIA EINAI ALITHIA FILE MOY ( KAI MI ME APOKALHS VLAKA SE PARAKALO). THN APOPSI MOY EKFRAZOMAI KAKO EINAI ?DILADI TO NA MIN EXOME OMADA O BOSKOS MAS FTEEI H MIPOS KAPOY ALOY PREPI NA PSAKTOYME??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. alakse i anagenisi proedro , alakse to asi proedro , mpravo pedia , mpravo , kala pate.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. LOL

    ΔΗΛΑΔΗ Ο ΟΦΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ 10 ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 9 (ΕΝΝΕΑ) ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟΣ Ε;;;;


    ΡΕ ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΠΟΛΥ ΕΝΗΜΕΡΟΜΕΝΟ ΣΕ ΒΡΙΣΚΟΜΕ. ΚΑΙ ΣΥ ΟΦΙ ΕΙΣΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Παίδες χαιρετώ.
    Είμαι original ομιλίτης , original γεραπετρίτης , είμαι εκτός Ιεράπετρας , μόλις τώρα ΜΑΣ ανακάλυψα στό inernet , κοντεύω νά δακρύσω , θά είμαι εδώ.

    Ασπρομαυρους , ομιλίτικους , Γεραπετρίτικους χαιρετισμούς.

    notio BLACK and WHITE for ever

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΟΜΑΔΑ ΕΙΜΑΙ; ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ. ΗΜΑΡΤΟΟΟΟΟΝ...

    ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΓΕΛΑΕΙ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΟΦΑΓΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΦΙ; ΟΦΙΤΖΗΔΕΣ ΠΟΡΩΜΕΝΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ "ΠΡΟΕΔΡΑΡΕΣ" ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΣΑΝ ΤΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ. ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ; ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΩΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ "ΚΑΚΟ" ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΦΙ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΜΩΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ...

    ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ: ΑΝ Ο ΟΦΙ ΕΔΕΙΧΝΕ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ (ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΥΧΝΑ), ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ. ΓΚΕΓΚΕ;

    ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΧΡΥΣΩΝΕΤΕ ΤΟ ΧΑΠΙ, ΞΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΦΙΛΕ ΠΑΝΤΟΓΝΟΣΤΗ , ΕΜΕΙΣ ΗΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΟΦΙ , ΕΜΕΙΣ ΗΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΟΦΙ , ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΕΙΝΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΑΘΗ. ΕΣΕΝΑ ΤΙ ΣΕ ΝΙΑΖΗ; ΑΝΑΦΟΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΔΟΣΟΜΕ; Η ΜΗΠΟΣ ΣΤΕΝΑΧΟΡΙΕΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΕ Ο ΟΦΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗ ΓΕΡΑΠΕΤΡΟ; ΑΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΕΞΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΕΡΑ. ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΧΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΟΜΑΔΑ ΕΙΣΕ. ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΟΦΙ ΕΙΝΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΑΘΗ , ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΦΤΗ ΛΟΓΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΠΟΙΟ ΧΑΠΙ ΧΡΥΣΩΣΑΜΕ ΡΕ ΦΙΛΕ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ; ΕΙΔΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΟΦΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕ 10 ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ; ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΖΟΡΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ; ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΙ; ΟΤΙ Ο ΟΦΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΗ; ΩΡΑΙΑ ΕΚΑΝΕ. ΤΩΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΚΤΗΚΑΜΕ ΕΣΥ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΠΙΟ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ Η ΠΙΟ ΑΣΙ Η ΠΙΟ ...ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. SYGNWMH PAIDES AN SAS E8IKSA ALLA PRIN APO MENA VGHKE ALLOS "PANTOGNWSTHS" KAI EIPA "NA, ALLAKSANE PROEDRO H ANAGENNHSH KAI TO ASI, XA XA, WRAIA KSEKINHSAME". KAI STO SPITI TOU KREMASMENOU DEN MILANE GIA SKOINI.

    KAI OTAN LEW OTI AN DEN GINOTAN AYTA TA LA8H (GIA TA OPOIA TOSO GRHGORA KRINOUME TOUS ALLOUS) 8A EMENE MIA KAI MONADIKH OMADA STHN GERAPETRO (O OFI DHLADH), DEN PREPEI NA EISAI KAI EPISTHMONAS GIA NA KATALAVEIS TI OMADA EIMAI...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. giati asholeiste toso? afou gia tous ipoloipous to megalo lathos tou ofi einai ena: to oti iparxei kai den petheni.

    ofara reeeeee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. O OFI DEN PE8AINEI OTI KAI NA GINEI. AYTO EINAI DEDOMENO. ALLA TO NA LEME OTI OI ALLOI TO MONO POU 8ELOUN EINAI NA DOUNE TON OFI NA SVHNEI,E, EINAI LIGAKI TRAVHGMENO.

    TO OTI YPARXOUN KAPOIOI POU DEN GOUSTAROUN TON OFI EINAI ALH8EIA. KAI SYNH8WS EXOUN KAI KALO LOGO GIA AYTO. TOU ENOS TOU VROMAEI TOU ALLOU TOU KSINIZEI. TO OTI EIMASTE OI PIO ISTORIKOI DEN XWRAEI AMFIVOLIA. ARA GIATI NA ASXOLOUMASTE ME TA VITSIA TOU KA8ENOS? OPOIOS DEN GOUSTAREI AS MHN POSTAREI.

    ALLA PALIKARIA MHN TOUS KATHGOROUME OLOUS KAI NA PAROUSIAZOUME PANTA THN PRAGMATIKOTHTA OPWS 8ELOUME. GIA PARADEIGMA O TYPOS POU LEEI GIA TA LA8H TWN DIOIKHSEWN EXEI XILIA DIKIA. AS MHN TON APOPAIRNOUME KATEY8EIAN, MPOREI NA GINEI ENAS KALOS DIALOGOS. STHN TELIKH DEN EINAI ANAGKH NA ZHTAME APO TO KA8ENAN POU MPAINEI EDW THN OPADIKH TOU TAYTOTHTA.

    H OUSIA EINAI GIA MENA: EISAI OFI? EXEIS KATI NA PEIS? MPOREIS NA TO PEIS OMORFA? POSTARE. EISAI KOMPLEKSIKOS KAI 8ES KAPOU NA KSESPAS? TRAVA SPITI SOU.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ , ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΟΡΙΤΙΚΑ. ΤΗ ΒΛΕΠΗΣ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΞΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΛΕΗ 1977; ΕΓΩ ΤΟΤΕ ΗΜΟΥΝΑ 3 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗ ΘΥΜΑΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΥΤΗ. ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΗ ΤΟΣΑ ΠΟΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΖΗΣΗ.
    ΟΤΑΝ ΛΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ , ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ , ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΧΟΜΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ , ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΙΑΛΟΓΟ. Η ΘΑ ΠΡΕΠΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΛΩ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ Η ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΤΑΒΟΛΗ.
    Ο ΟΦΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ , ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΜΕΤΡΑ ΜΟΝΟ ΠΛΗΓΕΣ. ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΑΥΤΑ ΧΡΟΝΙΑ , ΚΙΝΔΥΝΕΨΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΙΑΛΙΘΗ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ (ΟΧΙ ΕΓΩ) ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΛΙΘΗ. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΡΑ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΟΦΙ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΤΟ ΙΕΡΟ. ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΕΥΚΟΛΑ. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ , ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΜΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ, ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΡΙΞΑΜΕ ΟΚΤΩ ΓΚΟΛ , ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ , ΑΠΛΑ ΠΕΖΟΥΝ ΑΜΥΝΑ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΡΕΞΗ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ , ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΟΛΑ ΠΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
    Ο ΟΦΙ ΕΙΝΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ,ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΣ ΖΩΗΣ,ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ,ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΡΗΤΟΣ ΛΑΟΣ,ΕΙΝΑΙ ΠΩΡΟΜΕΝΟΣ ΛΑΟΣ,ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ,ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ.!!!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΑΦΗΣΑ,
    ΤΗ ΓΚΟΜΕΝΑ ΠΑΡΑΤΗΣΑ,
    ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ,
    ΟΦΙ ΜΟΥ ΠΟΣΟ Σ΄ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩ,
    ΟΦΙ ΜΟΥ ΠΟΣΟ Σ΄ΑΓΑΠΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ.!!!!!!


    ΒΑΜΜΕΝΟΣ ΟΦΙΤΖΗΣ ΚΟΥΡΗΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ ΟΠΑΔΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ , ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ , ΤΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ. ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΦΙ , ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΟΦΙ Η ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΚΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΟΦΙ.
    ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΟΦΙ , ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥΣ , ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ , ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ , ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καταρχήν προς τη σύνταξη: Ωραίες οι μικροαλλαγές στο σάιτ. Μπράβο και ευελπιστούμε σε ανάλογη συνέχεια.

    Κατά δεύτερον, επειδή βλέπω κι έχει αρχίσει διάλογος για προηγούμενες διοικήσεις, ας πούμε κάποια στιγμή τα πράγματα με το όνομά τους. Δεν κατηγορώ κανέναν, δεν θέλω να κοντραριστώ με κανέναν, αλλά το ότι γίνανε τραγικότατα λάθη είναι ηλίου φαεινότερον. Και καλό είναι να τα μαθαίνουμε όλοι, προκειμένου να γίνουμε σοφότεροι.

    Είπε κάποιος φίλος παραπάνω ότι ναι μεν γίνανε λάθη, αλλά φτάσαμε μέχρι και Γ' Εθνική. Σωστό είναι αυτό. Αλλά προσωπικά με στενοχωρεί το γεγονός ότι εξαιτίας τραγικών λαθών και καταστάσεων η ομάδα αποδείχτηκε φωτοβολίδα, ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να αγωνίζεται ακόμα σε υψηλή κατηγορία.

    Για παράδειγμα, είναι εγκληματικό να πηγαίνεις Γ' Εθνική, ο κόσμος να είναι πορωμένος, και να ξεκινάς να πουλάς τα διαρκείας μετά την τρίτη αγωνιστική, που η ομάδα έχει φάει ήδη τις πρώτες σφαλιάρες και επικρατεί απογοήτευση. Αν πουλούσες τα αμπονέ από το καλοκαίρι (όπως πρέπει) θα έβγαζε η ομάδα άνετα 100-150 χιλιάρικα. Έτσι;

    Αλλά οι αυλικοί (που καταστρέψανε τον ΟΦΙ) δεν λέγανε και τίποτα γιατί είχαμε τότε έναν πρόεδρο που έσκαγε, και έσκαγε και έσκαγε... Και όταν ήρθε η ώρα της κρίσεως, μετά τον υποβιβασμό της ομάδας και την ώρα της γενικής συνέλευσης, πρώτοι από όλους αυτοί οι αυλικοί πέσανε να φάνε τον άνθρωπο. Και ενώ είχε φτάσει η ομάδα σε αδιέξοδο, όλοι αυτοί οι "ομιλάρες" που όλα τα ξέρουνε, κάνανε τις πάπιες, και φυσικά βγάλανε την ουρά τους απ'έξω. Και ελάχιστοι τότε -πραγματικοί ομιλίτες- πάλεψαν για να σωθεί η ομάδα. Και αυτοί οι ανθρώποι ματώσανε.

    Αλλά επειδή έτυχε να παρευρίσκομαι σε όλες τις συνελέυσεις, σιχάθηκα να βλέπω ανθρώπους (και καλά άρρωστοι οφιτζήδες) να γυρίζουν την πλάτη στην ομάδα και να κόβουν και το γήπεδο στην τελική.

    Γι'αυτό θεωρώ ότι η σημερινλη διοίκηση του ΟΦΙ είναι ευλογία. Ανθρώποι που αγαπούν την ομάδα, λίγοι και καλόί, χωρίς αυλικούς και παρατρεχάμενος, που τουλάχιστον στήριξαν την ομάδα στα δύσκολα. Μπράβο από μενα και μακάρι να συνεχίστε έτσι.

    Αυτά τα ολίγα από μένα... Για να μην πάμε σε πιο παλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αριστα ολα αυτα , αλλα γιατι "συνεχιστε"; Εσυ γιατι δεν βοηθας και εχεις την ουρα σου απεξω ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Γιατί δεν ξέρεις ποιος είμαι. Αν ήξερες μπορεί να μην πετούσες έτσι αβίαστα την σπόντα.

    Κι αν ρωτάς εμένα, το ίδιο πρέπει να κάνεις και με το 90% όσων μπαίνουν εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καμια σποντα. Δειχνεις επιπεδο , γνωσεις και αγαπη για τον ΟΦΙ , ταυτοχρονα ομως δειχνεις να τα παρακολουθεις σαν θεατης. Γι αυτο ρωταω εσενα , και οχι αλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. γατακια..........................................................................ολοι αγαπατε τον οφι τωρα.στο γηπεδο ερχεστε;
    ΣΤΑ ΜΠΑΡΑΖ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΦΙΛΕ ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΛΗΕΣ ΔΙΗΚΗΣΕΙΣ ΚΑΝΑΝΕ ΛΑΘΗ ΚΑΙ Η ΣΗΜΕΡΗΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΗ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΗΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ; ΒΟΗΘΑ ΚΑΙ ΣΥ ΟΣΟ ΜΠΟΡΗΣ ΑΝΕ ΜΠΟΡΗΣ , ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΜΕ ΟΛΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΗΜΑ ΝΑ ΧΑΘΗ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ. ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗ Ο ΟΦΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΞΕΡΟ ΤΟ ΒΟΥΖΟΥΝΕΡΑΚΕΙΟ; ΠΟΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ; ΠΟΤΕ; Ω ΡΕ ΛΑΟΣ ! Α ΡΕ ΟΦΑΡΑ !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. mpravo giatre gia ti Fotografia. mono o ofi mporei toso kosmo. O O OMILOS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΛΑΚΙΣΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΦΙ , ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΙΓΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΤΩΣΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΟΝ ΟΦΙ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ , ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ. Ο ΟΦΙ , ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΟΦΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ - ΙΔΕΑ , ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ , ΟΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΛΑΚΙΖΟΥΝ , ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ. ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΝ ΟΦΙ ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ , ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ , ΤΟΤΕ ΑΠΛΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΝΙΚΕΣ ΤΟΥ. ΕΣΤΙ ΠΑΝΤΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ. ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΛΑΘΗ , ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ , ΜΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ , ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ , ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Η ΦΟΤΩΓΡΑΦΙΑ ΑΥΤΗ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΛΑΣΙΘΙΟΥ 1992-1993 ΜΕΤΑΞΥ ΟΦΙ-ΑΟΑΝ.ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΑ ΠΕΝΑΛΤΥ ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΠΕΝΑΛΤΥ Ο ΝΤΑΛΙΑΣ (ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΙΧΕΛΑΡΑΚΗΣ)ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ.ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΠΙΣΙΜΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΒΟΥΖΟΥΝΕΡΑΚΙΟ.ΚΕΡΚΙΔΕΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΓΥΡΟ ΓΥΡΟ.ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΕΙ ΠΙΣΟ ΜΕ ΣΚΙΜΕΝΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ.ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΕ ΕΠΙΣΕΙΣ Ο ΣΩΚΙΑΝΟΣ,ΜΑΤΖΟΥΚΑΣ ΚΟΚΟΥΛΑΣ,ΧΑΛΕΠΗΣ.ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ.ΓΙΑΥΤΟ Η ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΟΦΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ

    ΓΕΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑΝΝΗ. ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ Η ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΟΦΙ ΠΡΓΑΓΜΑΤΙΚΑ. ΦΑΝΤΑΖΟΜΕ ΠΟΣΟ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΕΡΚΙΔΕΣ ΚΑΙ Ο ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. RE PEDIA EXEI DIKIO O TYPOS ME TIS PALIES DIHKISIS. O ANATOLIOTAKIS EVGALE THN OMADA G E8NIKI KAI META OTAN EFIGE H OMADA DEN EIXE ENA DELTIO PEKTI. AFTOI POY TON DIOKSANE OI PIO POLLOI TORA EINAI EKSAFANISMENOI. PIO PALIA TA IDIA KAI XEIROTERA. AFTOS ITAN PANTA O OFI. APLA H EISAI OFI H DEN EISAI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Γειά σου Γέρο ψυχάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΝΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΦΙΛΟΣ , ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΝΑΝΕ ΟΤΑΝ ΗΜΑΣΤΑΝ Γ ΕΘΝΙΚΗ. ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ , ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ. ΗΜΑΣΤΑΝ ΟΜΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΕΙΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΡΟΕΤΙΜΑΣΤΟΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΛΜΑ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ Ο ΟΦΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. me tous paixtes pou eixe o ofi fetos eprepe na to eixe parei aneta pois ftaiei omos?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. oloi osoi asholoumaste me ton ofi fteme DIIKISI - PROPONITIS - PEKTES - FILATHLI. Ti na kanome , na ta paratispme? ofara re

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Eυχαριστουμε τον Γιαννη Παπαγεωργιου , για τις πληροφοριες σχετικα με την φωτογραφια της πρωτης σελιδας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΟΦΙ; ΚΑΙΡΟ ΕΧΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΘΥΜΑΜΕ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΦΟΤΟΓΡΑΦΙΑΣ . Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΛΥΣ ΚΑΙ ΟΡΘΙΟΣ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΧΟΡΑΦΙΑ. ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΣΤΑ ΠΕΝΑΛΤΙ.
    ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ , ΟΦΙ-ΑΟΑΝ ,ΣΤΟ ΒΟΥΖΟΥΝΕΡΑΚΙΟ ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ , ΚΑΙ ΑΓΙΟΝΙΚΟΛΙΟΤΕΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 2005. 2-2 Ο ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ , 3-3 Η ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΟ ΠΗΡΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΤΑ ΠΕΝΑΛΤΙ. ΦΙΣΚΑ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.
    ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΕΔΙΩΞΕ Ο ΑΝΑΤΟΛΙΩΤΑΚΗΣ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΦΗ.
    Ο ΟΦΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ 3ος ΕΚΙΝΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΡΙΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΡΟ , ΘΑΡΡΩ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΜΕΤΑ , ΑΝ ΔΕ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ.
    ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΡΟΤΑΘΛΗΜΑ.
    ΩΡΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ALITHIA TI GINETE POY VRISKOMASTE I KATASTASI .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. isihia poli. mporei na einai kai gia kalo. pantos apo oti ksero ginonte kouventes me toys pektes gia na meinoune.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΙΤΕΡΑ ΝΑ ΒΓΗ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΑ ΠΗ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ Ο ΟΦΙ ΔΕΝ ΠΑΗ ΓΙΑ ΠΡΟΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΙΤΑΞΗ Ο ΟΦΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΚΑΔΙΜΙΕΣ. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΒΓΗ ΝΑ ΣΤΑΘΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟΠΙΚΟ Ο ΟΦΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. thelo na matho tha grapsete kati?ehoyn pexei ta neyra moy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠ΄ΟΤΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ.ΘΑ ΔΕΙΤΕ.Ο ΝΙΚΟΣ Ο ΚΑΠΑΡΑΚΗΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΛΙΓΗ ΥΠΟΜΟΝΗ.
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΧΩ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΟΤΙ Ο ΟΦΙ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.ΓΙΝΑΝΕ ΠΑΛΙ ΟΛΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ.
    ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΑΝΕ ΚΑΜΑΚΑ ΜΑΘΑΜΕ ΟΤΙ ΑΡΧΙΣΕΣ ΠΑΛΙ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΟΛΥ....
    ΤΙ ΓΛΙΤΩΣΕΣ ΣΤΟ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΦΑΣ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ.ΒΛΑΚΑ Ε ΒΛΑΚΑ.....ΜΗ ΞΑΝΑΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΑΣ ΠΟΛΥ Γ....Η

    Β Ο Κ
    ΒΑΜΜΕΝΟΣ ΟΦΙΤΖΗΣ ΚΟΥΡΗΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. pesta re vamene na ksemoudiasoyme ligo!!!!!!!

    koyritis kato mera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΑΓΚΕΣ.ΘΑ ΔΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ.

    ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΟΥ blog ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΕ ΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ.ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΕ ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ.

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΩΝ Ο.Φ.ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΚΟΥΡΗΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. giorgo na tin xairese!!!!!!

    koyritis kato mera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. giorgo psixara gia panta omilara.
    xronia polla.

    koyrites

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. re sis treloi oute to kalokairi den isixazete?

    snakes 4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Η ΦΑΝΕΛΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 18 ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ?
    ΑΚΟΜΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΚΟΥΡΗΤΗ?ΓΡΑΨΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΛΙΓΟ.ΝΑ ΡΘΕΙΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΣΥΝΔΕΣΜΑΡΑ.


    ΒΑΜΜΕΝΟΣ ΟΦΙΤΖΗΣ ΚΟΥΡΗΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. hronia polla kirie sintakti gia tin gineka soy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. kamia metagrafi re pedia? kserei kanseis tipota? grapste kati gamo to kerato mouuuu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΒLOG ΣΑΣ , ΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗΣ ΕΙΜΑΙ , ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΙΑΣ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ , ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΓΙΑΣΕ Η ΦΑΣΑΡΙΑ ΤΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ , ΟΤΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ. Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΙ ΘΑ ΚΙΝΔΕΥΣΟΥΝ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΟΦΙ ΘΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ 300 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ; Κ.ΛΠ. Κ.Λ.Π.

    ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ , ΣΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΣΩΖΟΤΑΝ ΑΝΕΤΑ , ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ , ΜΟΝΟ ΜΕ ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ΘΑ ΕΔΙΝΕ 100 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.

    ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;
    Ο ΟΦΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΦΙ;
    Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΔΕΔΕΛΕΤΑΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ;
    ΤΟ ΑΣΙ ΠΟΥ ΣΑΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΕΥΤΕΙ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ;

    ΟΛΑ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΗ ΘΕΛΗΣΗ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ETSI EINAI FILE MOU... KAPOIOI TA FWNAZOUME AYTA EDW KAI KAIRO, ALLA GINOMASTE KAKOI GIA ORISMENOUS KAI 8EWROUMASTE EX8ROI TOU GERAPETRITIKOU PODOSFAIROU. POSOI KAI POSOI DEN TA EXOUN PEI AYTA EDW KAI EXOUN PESEI ORISMENOI NA TOUS FANE, ME TO SKEPTIKO OTI 8ELOUN NA VLAPSOUN TON OFI PX, H EPEIDH DEN EINAI OFITZHDES, KAI ARA EXOUN ALLA SYMFERONTA APO PISW... TELOS PANTWN, AS MHN KSYNOUME PLHGES...

    OPWS LEEI KAI O FILOS, H OUSIA EINAI OTI -EITE ARESEI SE KAPOIOUS EITE OXI- KAI OI TREIS OMADES TOU XRONOU 8A AKROVATOUN SE TENTWMENO SKOINI. GIA MENA OI DYO TOU PERIFEREIAKOU (AOA-ASI) 8A PESOUN KAI GENIKA 8A ZORISTOUN ASXHMA, KAI O OFI 8A KINDYNEYSEI GIA DEYTERH XRONIA NA MEINEI XWRIS TITLO KAI ARA XWRIS ANODO. ETSI EINAI PALIKARIA. OSOI VLEPETE KA8ARA TA PRAGMATA 8A SYMFWNHSETE MAZI MOU. ARA TOU XRONOU TI 8A KANOUME; SYZHTHSEIS PALI EPI SYZHTHSEWN H KATI PIO OUSIASTIKO;

    OPWS TA VLEPW TA PRAGMATA, LOGIKA 8A EINAI H TELEYTAIA XRONIA TOU DEDELETAKH STHN AOA. ARA H OMADA MENEI XWRIS TON AN8RWPO POU THN KRATAEI ZWNTANH TOSA XRONIA (ANEKSARTHTA APO TO TI PISTEYOUME OLOI GIA TON AN8RWPO AYTO, EINAI OLH H OMADA MONOS TOU). TO ASI EXEI THN "PORWSH" NA PAEI PERIFEREIAKO, 8A PAEI, 8A PESEI, KAI KSANA DWSTOU APO THN ARXH. KAI AN MEINEI XWRIS PRWTA8LHMA PALI O OFI (POU EINAI POLU ORATO ENA TETOIO ENDEXOMENO, MIAS KAI TO TOPIKO FETOS 8A EINAI POLU DYNATO), NOMIZW OTI 8A PREPEI NA TE8EI 8EMA PALI THS ENWSHS. MPOREI NA MHN FAINONTAI DRAMATIKA TA PRAGMATA, ALLA EINAI, 8A TA DOUME OLOI APO TOU XRONOU.

    ALLA 8ELOUME PRAGMATIKA ENWSH; GIA MENA ENWSH SHMAINEI: TA DIALYOUME OLA -OLA OMWS- KAI FTIAXNOUME KATI NEO APO THN ARXH. 8ELEI TOLMH KATI TETOIO. POSOI EXOUN TO 8ARROS NA VALOUN TO GENIKOTERO KALO PANW APO MIKROSKOPIMOTHTES KAI KOLLHMATA; AN GINEI KATI TETOIO EN TELEI, MONO 8ETIKA 8A EXEI NA PAREI TO PODOSFAIRO THS POLHS MAS, ESTW KAI MAKROPRO8ESMA.

    KAI EXONTAS MILHSEI ME SYMVOULOUS (KAI APO TIS TREIS OMADES) KSERETE TI MOU EIPAN POLLOI; OTI AN DEN GINEI ENWSH TOU XRONOU, EMEIS FEYGOUME, TA PARATAME, KAI AS ANALAVOUN TIS EY8YNES TOUS EKEINOI POU MIA ZWH TA KSEROUN KALYTERA, ALLA POTE DEN MPAINOYN MPROSTA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Δέν έχετε άδικο καί οί δύο , αλλά πού σού ήρθε φίλε , ότι είναι η τελευταία χρονιά τού Βόσκου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. DEN EXW SIGOURES PLHROFORIES, ALLWSTE KATI AKOUGOTAN OTI 8A STAMATOUSE APO TWRA, APLA MOU FAINETAI LOGIKO NA MPEI STO PERI8WRIO MIAS KAI EINAI KAI KAPOIAS HLIKIAS PLEON. AN DEN KANW LA8OS EINAI 63 XRONWN. POSO AKOMA NA KATSEI SE PAGKO OMADAS; EPIPLEON, EXEI VALEI MPROSTA KAI THN NEA TOU DOULEIA KAI PI8ANOTATA 8A 8ELEI NA RIKSEI PIO POLU VAROS EKEI.

    PROSWPIKA ETSI MOU FAINONTAI TA PRAGMATA, KAI APO DIAFOROUS THS AOA AKOUW OTI DEN 8A MEINEI GIA POLU AKOMA STOUS PAGKOUS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. STON OFHrakleiou , kounise to daktilaki tou o Maxlas , girnane oloi piso (Gkernad , Sifakis k.l.p) kai eno o Ergotelis exei omada , kai kanei metagrafes kai einai kai mia katigoria pano , apo septevrio pali olo to Iraklio 8a gemisei to GENTI KOYLE kai sto PAGKRITIO 8a vlepeis fantasmata.

    Etsi mou r8e kai to grapsa. Asheto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Σαν ΟΦΗτζής (και ΟΦΙτζής) και μάλιστα επί χρόνια οργανωμένος, θεωρώ ότι τα λάθη που γίνανε στον ΟΦΗ τα τελευταία χρόνια ήταν πάρα πολλά, και μάλιστα όχι αποκλειστικής ευθύνης του Βατσινά. Το ότι αλλάζει χέρια η ομάδα, δεν μου λέει κάτι. Το ότι γυρίζουν κάποιοι ανθρώποι στην οικογένεια του ΟΦΗ, πάλι δε μου λέει κάτι. Το μόνο που θεωρώ κέρδος είναι το γεγονός ότι η ομάδα γυρίζει στο σπίτι της. Το μεγαλύτερο λάθος που έγινε ΠΟΤΕ στον ΟΦΗ ήταν ο πηγαιμός στο Παγκρήτιο, προκειμένου να "ανταγωνιστούμε" τον Εργοτέλη, ο οποίος πήγε εκεί λόγω ανάγκης, και όχι επειδή του αρέσει το Παγκρήτιο. Και αντί να κοιτάμε τα χάλια μας, κοιτάζαμε τι έκανε ο συμπολίτης και πηγαίναμε κόντρα. Κλασικές αντιδράσεις καφενειακής ομάδας.

    Πήγα σε αρκετούς αγώνες στο Παγκρήτιο που είχε πολύ περισσότερους ΟΦΗτζήδες από ότι χωρούσε ποτέ το Γεντί Κουλέ (9000 περίπου χωριτικότητα). Αλλά ήταν σαν εκκλησία το γήπεδο. 3000 στο Γεντί Κουλέ είναι πολύ πιο αποτελεσματικοί από 10000 στο Παγκρήτιο. Καμίνι είναι, κλουβί.

    Αλλά ας μην γελιόμαστε. Ο -κατά τα άλλα συμπαθέστατος- Εργοτέλης από ομάδα που είχε πριν 6-7 χρόνια μερικούς εκατοντάδες φιλάθλους στο Περιφεριακό (κάτι σαν τον Ηρόδοτο δηλαδή) έχει φτάσει να μαζεύει αρκετές χιλιάδες κόσμου σε κάθε αγώνα. Από ομάδα μίας γειτονιάς έχει γίνει πλέον ο εκπρόσωπος ολόκληρης της πόλης του Ηρακλείου. Και κάνει κινήσεις ΣΟΒΑΡΕΣ που αποτελούν εγγύηση για την μακροβιότητα και την ισχυροποίηση της ομάδας. Κάθε χρόνο θα μαζεύει κι άλλους φιλάθλους. Ο σημερινός πιτσιρικάς που θα επιλέξει την ομάδα που θα υποστηρίζει, θα επιλέγει Εργοτέλη και όχι ΟΦΗ. Καμιά ομάδα δεν γεννήθηκε με λαό, και τίποτα δεν σου εγγυάται ότι θα έχεις πάντα την δυναμική που κάποτε είχες. Αυτά προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

    Έτσι είναι λεβέντες. Σήμερα είσαι, αύριο δεν είσαι. Η δικιά μου γενιά και μερικές νεότερες μεγάλωσε με ΟΦΗ και ΟΦΙ. Πάθος, αρρώστια, πόρωση. Δεν υπήρχαν άλλες ομάδες. Μετά από εμάς το χάος. Αλλά οι σημερινές γενιές μεγαλώνουν και βιώνουν κι άλλες ομάδες, και άλλα πρότυπα. Να μην το ξεχνάμε αυτό. Και να μην υποτιμούμε τις συγκυρίες.

    Αυτά τα ολίγα από μένα. Ευχαριστώ.

    ΟΦΗΤΖΗΣ-ΟΦΙΤΖΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Τό πιάσαμε τό υπονοούμενο , αλλά κάνε καμιά κουβέντα καί μέ τούς από πάνω. Κάτι μπορεί νά βγεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Τό σχόλιο γιά τό υπονοούμενο πρίν διαβάσω τι λέει ο φίλος από πάνω , πού δέν τόν διάβασα ακόμη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Τώρα πού σέ διάβασα νά πώ τήν αλήθεια μέ μπέρδεψες. Μέ τόν ΟΦΗ είσαι η μέ τόν ΕΡΓΟΤΕΛΗ τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ , ΟΤΙ Η ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΙΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΜΕ ΟΦΗ ΚΑΙ ΟΦΙ , ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΕΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΥΠΑ , ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΟΗΜΑ ΑΝ ΜΙΛΑΓΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΑΤΑ Η ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ. ΓΙΑ ΟΜΑΔΕΣ ΜΙΛΑΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΗΣΟΥΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ , ΟΥΤΕ ΠΡΟΤΥΠΑ. ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΦΑΙΡΟ , ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΗΟΒΒΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ . ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΟΦΙ η ΟΦΗ η ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ η ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ , ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΥΓΚΥΡΙΑΣ . ΜΗΝ ΤΟ ΠΟΛΥΒΑΡΥΝΟΜΕ. ΚΙ ΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΑΣ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗΣ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΤΕΛΗ ΑΥΡΙΟ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΒΑΤΣΙΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΡΓΟΤΕΛΗ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΛΥΣΕΙ. ΕΣΥ ΟΜΩΣ Η ΟΦΗ ΕΙΣΑΙ Η ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΜΑΧΛΑΔΩΝ (λεμε τωρα) , ΒΑΤΣΙΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗΔΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΑΡΚΕΤΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΣΜΟ ΜΑΖΕΥΗ Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ; ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΗΣ. ΑΝ Ο ΟΦΗ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΤΕΛΗ ΘΑ ΕΙΧΕ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΣΜΟ. Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΣΠΑΝΙΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΗ ΤΙΣ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ. ΑΝ ΕΙΧΕ Ο ΟΦΗ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ ΤΩΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΡΙΤΟΣ.ΑΛΛΗ Η ΔΙΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΝΟΣ ΑΛΛΗ Η ΔΙΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΗ ΓΙΑ ΠΡΟΤΑΘΛΗΜΑ ΦΕΤΟΣ Ο ΜΑΧΛΑΣ ΞΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΤΟΝ ΕΡΓΟΤΕΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Παιδιά είμαι ΟΦΗ από μικρό παιδί, αλλά είμαι φίλαθλος πάνω από όλα, και φυσικά υποστηρίζω όλες τις ομάδες της Κρήτης, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Οι 3 πιο όμορφες στιγμές που έχω βιώσει σε γήπεδο ήταν οι εξής, στις οποίες φυσικά ήμουν παρών:
    -Η κατάκτηση του κυπέλλου το 87 από τον ΟΦΗ
    -Το μπαράζ ανόδου του Εργοτέλη εναντίον του Ακράτητου στην Μίκρα της Θεσσαλονίκης, ταξίδεψα μόνο και μόνο για αυτό στην άλλη άκρη της Ελλάδας
    -Η άνοδος του ΟΦΙ στη Γ' Εθνική.

    Και στις τρεις περιπτώσεις ομολογώ ότι έκλαιγα από σύγκίνηση και χαρά, όπως και πολλοί άλλοι γύρω μου. Μπορεί να είμαι ΟΦΗ, αλλά χαίρομαι και για τις επιτυχίες του Εργοτέλη και εννοείται ότι αναγνωρίζω τις προσπάθειες που κάνει, για να μην σας πω ότι ζηλεύω κιόλας πολλά πράγματα από αυτόν. Δεν πρόκειται να τον μειώσω, γιατί κομπλεξικός δεν είμαι. Δόξα τω Θεώ υπάρχουν πολλοί από δαύτους σε όλες τις ομάδες.

    Για τον φίλο που κάνω σύγκριση ομάδων-πολιτικών ιδεών, μάλλον δεν κατάλαβε καλά το παράδειγμα που έθεσα (ή εν πάσει περιπτώσει μπορεί και να μην το έθεσα και καλά). Θέλω να πω ότι οι συγκυρίες και τα δεδομένα αλλάζουν γύρω μας καθημερινά. Ένας πιτσιρικάς λοιπόν που γίνεται πχ Εργοτέλης, γίνεται γιατί είναι αυτή τη στιγμή η νο1 ομάδα της Κρήτης, γιατί κλείνει κάποιους καλούς παίκτες, γιατί, γιατί, γιατί.... Ναι δεν είναι βαρυσήμαντο ή καμιά απόφαση ζωής, αλλά σε πολύ μεγάλο βαθμό κρίνεται από τα δεδομένα της στιγμής. Γι'αυτό και λέω ότι η δικιά μου γενιά γνώρισε τον ΟΦΗ (και τον ΟΦΙ), δεν υπήρχαν άλλες επιλογές. Σήμερα καλώς ή κακώς ο Εργοτέλης έχει αβάντα. Αύριο μπορεί να έχει πάλι ο ΟΦΗ, ή ο Ηρόδοτος, ή οποισδήποτε άλλος. Απλώς το λέω για να μην υποτιμάμε κάποια πράγματα και να μην θεωρούμε άλλα πράγματα δεδομένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. mas ta priksate me ton OFH kai ton ergoteli.

    MONO OFI REEEEEEEEEE

    sovin ier - ofara mia zoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Φϊλε μου, που λες για το ότι ο Εργοτέλης δεν μαζεύει κόσμο, εντάξει μπορεί να μην φτάνει τον λαό του ΟΦΗ, αλλά 5-6 χιλιάδες θα μαζεύει φέτος ο κόσμος να χαλάσει. Και -ξαναλέω- είναι μεγάλη υπόθεση να μαζεύεις έστω αυτόν τον κόσμο, όταν πριν 6-7 χρόνια έκοβες 50 και 100 εισητήρια στην Δ' Εθνική. Έτσι δεν είναι;

    Επιπλέον με τα "αν" δεν έγινε ποτέ ομάδα. Ούτε πρωτάθλημα πήρε κανείς με τα "αν" και γενικά με υποθετικές καταστάσεις. Με την ίδια λογική, "αν" ο Συλά δεν έπιανε την σουτάρα στο 95 με τον Ακράτητο, πιθανότατα δεν θα βλέπαμε ποτέ τον Εργοτέλη στην Α' Εθνική.

    Και -ξαναλέω- η δυναμική δεν είναι κάτι το οποίο θα το έχεις για πάντα. Για σκεφτείτε ένα ενδεχόμενο: Ας πούμε ότι ο ΟΦΗ δεν ανέβει φέτος, και ο Εργοτέλης χτυπήσει θέση στο ΟΥΕΦΑ. Αυτόματα δεν θα αλλάξει σε μεγάλο βαθμό η δυναμική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΜΕ ΤΟΣΑ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΦΑΝΦΑΡΕΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΤΖΑΜΠΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΟΙΡΑΣΕΙ Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ , ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ. ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΦΗ , ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΑΝΩ. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Α , Ο ΟΦΗ Β ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ , ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΗ Ο ΜΑΧΛΑΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Παιδια ξεφυγαμε απο τον ΟΦΙ αρκετα και συζηταμε για ΟΦΗ και ΕΡΓΟΤΕΛΗ. Δεκτο επειδη ειναι Κρητικες ομαδες , αν παρεκτραπουμε σε αναφορες για ομαδες του ΠΟΚ θα αρχισω να διαγραφω. (Οχι δεν απειλω , μου αρεσει η κουβεντα , θα πω την γνωμη μου).

    Νομιζω οτι ειναι δεδομενο , ποιος ειναι ο ΟΦΗ και ποιος ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ. Καταρχην εχει δικιο νομιζω ο φιλος που λεει οτι καλο ειναι να τις υποστηριζομε και τις δυο οταν παιζουν με μη ΚΡΗΤΙΚΕΣ ομαδες (γνωμη μου).

    Οσο αφορα την δυναμικη των δυο ομαδων , νομιζω οτι και αυτη ειναι δεδομενη.

    Οσο αφορα , το κατα ποσο η δυναμικη αυτη μπορει να αλλαξει υπερ της μιας η της αλλης ομαδας εδω διαφωνω. Νομιζω οτι η δυναμικη που εχει η καθε ομαδα κατακτιεται με τα χρονια , με τις δεκαετιες και δυσκολα αλλαζει. Και επειδη σιγουρα καποιοι τωρα κανουν συνειρμους , που εχουν να κανουν με την ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ θα σας πω ενα τραντακτο παραδειγμα απο την αλλη ακρη της ΚΡΗΤΗΣ.

    Στα ΧΑΝΙΑ ο ιστορικος ΑΟΧ , μια ομαδα που ανεκαθεν ειχε τεραστια δυναμικη στα ΧΑΝΙΑ πριν μια δεκαετια (;) περιπου ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ. ΔΕΝ ΚΕΤΕΒΑΙΝΕ ΓΙΑ ΚΑΜΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. Στα χρονια αυτα εγινε η Α.Ε. ΧΑΝΙΩΝ (την θυμαστε) , η οποια πηρε πρωταθλημα , ανεβηκε Γ εθνικη , διατηρηθηκε μια χρονια. Τι δυναμικη ανεπτυξε; Μηδεν.Ποσους φιλαθλους απεκτησε;Μηδεν. Ο κοσμος στα ΧΑΝΙΑ απλα δεν πηγαινε στο γηπεδο. Και επεστρεψε ΟΤΑΝ Ο ΑΟΧ ξανακατεβηκε στους αγωνιστικους χωρος.

    Νομιζω ειναι το παραδειγμα που τα λεει ολα. Για την ιστορια η ΑΕΧ διελυθη εξ ων συνετεθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Φίλε Συντάκτη του Blog,
    καλό το παράδειγμά σου (αν και ακραίο κατά τη γνώμη μου), αλλά επειδή έχω πολλούς δεσμούς με τα Χανιά θα μου επιτρέψεις απλά να επισημάνω ότι ήταν και πολλά άλλα πράγματα στην μέση στη στγκεκριμένη ιστορία. Δεν έιναι και πολύ απλά τα πράγματα. Δηλαδή δεν έκοψε χανιώτης το γήπεδο επειδή ο ομάδα λεγόταν ΑΕΧ και όχι ΑΟΧ. Άλλα αίτια υπήρχαν, που δεν είναι της παρούσης. Απλά το επισημαίνω.

    Επίσης, με την ίδια λογική θεωρείς ότι αν γίνόταν ΜΙΑ ομάδα από την Ιεράπετρα (με τον τρόπο πχ που λέει κάποιος παραπάνω, δηλαδή να ΔΙΑΛΥΘΟΥΝ ΟΛΕΣ και να ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΜΙΑ), πιστεύεις ότι ο Γεραπετρίτης θα κόψει το γήπεδο, επειδή θέλει να βλέπει πχ τον ΟΦΙ και όχι μία ομάδα που να εκφράζει και να αντιπροσωπεύει όλη την πόλη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Δεν τα εγραψα τα παραπανω για να φερω την κουβεντα στην Ιεραπετρα και φυσικα δεν υπονοουσα αυτο που λες. Και ουτε στα Χανια εγινε καποια ενωση για να γινονται τετοιες συγκρισεις.
    Τη γνωμη , με παραδειγμα , ειπα για το τι σημαινει δυναμικη μιας ομαδας.
    Νομιζω οτι η ενωση των ομαδων της Ιεραπετρας ειναι αλλο θεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ναι, αν είναι έτσι, συμφωνώ. Απλά ξαναεπισημαίνω ότι δεν ήταν απλά θέμα "δυναμικής" που απώθησε τον κόσμο από το γήπεδο στην συγκεκριμένη περίσταση.

    Αλλά μιας και είσαι συντάκτης του μπλογκ (αν και δεν ξέρω ποιος είσαι, μιας και δεν είμαι συχνά στην Ιεράπετρα λόγω δουλειας), πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο στην Ιεράπετρα, δλδ να γυρίσει ο κόσμος την πλάτη σε μία ομάδα κοινή (ενωμένη, καινούργια, όπως θέλετε πείτε το), λόγω "δυναμικής" έστω; Η επειδή δεν θα λέγεται ΟΦΙ, Αναγέννση ή οτιδήποτε άλλο;

    Επειδή δεν έχω ιδία γνώση των πραγμάτων (μιας και λείπω) αλλά παρακλολουθώ έστω μέσα από αυτό το μπλογκ τα τεκταινόμενα (τρομερή δουλειά παρεπιπτόντως, μπράβο), γενικά τι "παίζει" αυτή τη στιγμή στην Ιεράπετρα; Υπάρχει όντως θέληση για Ένωση; Έστω και του χρόνου; Γιατί βλέπω εδώ αρκετές αντιδράσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Αν και διακρινω ερωτησεις εκ του πνηρου θα σου απαντησω. Οι φιλαθλοι του ΟΦΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ για πολλα χρονια εχουν συνηθισει να εκπροσωπουν ολη την ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ αγωνιζομενοι στις διαφορες κατηγοριες. Και γιαυτο (και γιαυτο νασαι σιγουρος) ειναι οι τελευταιοι που θα πουν οχι , σε κατι που θα ειναι για το καλο της ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ.
    Τωρα για το ¨τι παιζει¨" πρεπει να ρωτησεις αυτους που εχουν το καρπουζι και το μαχαιρι και που ειναι αυτην την εποχη πανω απο τον ΟΦΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Μην με παρεξηγείς. Ειλικρινά δεν ρωτάω εκ του πονηρού τίποτα. Έζησα για σχεδόν 20 χρόνια στην Ιεράπετρα, έχω χανιώτικη καταγωγή και πλέον όλο και πιο σπάνια έρχομαι εκεί -λόγω δουλειάς ξαναλέω-, αλλά την αγάπησα πολύ την πόλη αυτή και ήμουν τακτικός στο γήπεδο. Μάλιστα έζησα και πολύ μεγάλες στιγμές του ΟΦΙ.

    Εγώ δύο ομάδες θυμάμαι, ΟΦΙ και Αναγέννηση. Για το ΑΣΙ δεν ξέρω και πολλά πράγματα, γι'αυτό και ρωτάω σχετικά με προθέσεις για Ένωση. Δυστυχώς ανακάλυψα σχετικά αργά το μπλογκ και είδα κάποια νέα της ομάδας περιληπτικά. Πχ είδα μία είδηση που λέει για "προσύμφωνο" για του χρόνου. Ισχύει όντως κάτι τέτοιο; Και βασικά ρώτησα και πριν επειδή σε αρκετά σχόλια είδα αντιδράσεις για το θέμα αυτό, χωρίς να υποννοώ κάτι άλλο. Ενδοιασμούς παρατήρησα και στη συνέντευξη του προέδρου της ομάδας κυρίως λόγω λάθος χειρισμών (από ό,τι κατάλαβα) και των άλλων ομάδων.

    Αυτά, και συγνώμη αν παρεξηγήθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. omilos omilos tragoydaei oli i megalonisos
    dinata pio dianata , ofara mou gera

    koyrites

    (mpravo doctor , sostos)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. να χαιρεσαι την γυναικα σου συνταξη........
    θα ξαναμιλησω το φθινόπωρο.
    δεν θα καταναλωνω αλλη φαια ουσία για να διαβάζω απωθημένα των πουθενάδων. Αφήστε τους να μιλάνε, έτσι μόνο στην ανωνυμία νοιώθουν μεγάλοι.
    Αντε γεια παίδες
    ΤΟ σεπτεμβρη ολοι διπλα στον ΟΦΙ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Κωστα σε παρακαλω , μη μου το κανεις αυτο. Οταν δεν γραφεις νοιωθω φτωχοτερο το blog. Eυχαριστω για τις ευχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΠΕΣΤΑ ΡΕ ΓΙΑΤΡΕ. ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ΓΝΩΣΤΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΥΘΕΔΑΔΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΜΟΥΡΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. pantws paidia kala ekane o proedros kai o koouts pou proetoimazontai gia to prwtathlima apo twra kai exoun kratisei apo oti ksero 5-6 kalous paixtes apo tin persini omada protou mas tous parei kanena asi, anagenisi, giati apo eipan aytoi theloun ftinous kai kalous paixtes apo ton ofi gia to periferiako. alla twra tha paroun ta ar....... mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ofi kai den eimai kala....

    nai mori ofara pame gera.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ti kosmos einai autos stin fotografia me ton AOAN re paidia. Eixa meres na mpo sto blog kai mpeika simera kai thn eida kai tapeksa.

    omilara re , as mazepsoun kai oi alloi toso kosmo an mporoun.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. TI ZORI TRAVAGE AYTOS O X8ESINOS GIA ENOSI? TOY XRONOY TETOIA EPOXI 8A PSAXNOME ME MEGEN8ITIKO FAKO NA VROYME TIS OMADES TIS IERAPETRAS POU FETOS PANE PERIFERIAKO. KAI TOTE NA DO POIOS 8A 8ELEI NA ENO8EI ME POION.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. SIGA RE PAIDIA, NA ENHMERW8EI H8ELE O AN8RWPOS, DEN EIPE KAI TIPOTA KAKO.

    PAIDIA PANTWS OUTE KAI TOU XRONOU 8A GINEI ENWSH, NA MOU TO 8YMH8EITE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΕ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΨΑΡΕΨΗ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. hero poli. organomeno ofitzi me haniotiki katagogi proti fora vlepo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Basika exw kapoion kata nou (poios mporei na einai dhladh) alla den htan organwmenos o an8rwpos, allwste den to leei kai pou8ena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Nai mallon ton mperdepsate me ayton pou milouse prohgoumenws gia OFH kai Ergoteli. Apo oti katalava allos einai o OFHtzhs kai allo atomo einai o xaniwths.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Παιδια οποιος ηταν , ηταν. Δεν νομιζω οτι εχει νοημα να το συζηταμε αλλο. Αλλωστε εγω ανοιξα διαλογο , εν γνωσει μου οτι μιλουσα με ανωνυμο. Δεν εβρισε , αν ρωταγε εκ του πονηρου η οχι δεν εχει ιδιαιτερη σημασια. Απλα επειδη τηλεφωνικα πολλοι μου ειπαν οτι πρεπει να ειναι καποιος απο την Αναγεννηση , πιστευω οτι δεν ειναι , το κλεινουμε εδω , ΤΕΛΟΣ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ ΠΕΣ ΤΟΥ ΛΕΒΕΝΤΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

    ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΦΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ,ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ ,ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ

ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΟΦΙ - 1971

ΕΝΔΕΚΑΔΑ  ΟΦΙ - 1971
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟN ΝΙΚΟ BOΓ. ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.

H KEΡΚΙΔΑ ΤΟΥ ΟΦΙ ΣΤΗΝ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟ 2006

H  KEΡΚΙΔΑ  ΤΟΥ  ΟΦΙ  ΣΤΗΝ  ΧΕΡΣΟΝΗΣΟ  2006

ΟΦΙ-ΑΟΑΝ 1993

ΟΦΙ-ΑΟΑΝ  1993
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΦΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ , ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ , ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ , ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ

OI ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΚΡΗΤΗΣ 2006

OI  ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ  ΚΡΗΤΗΣ  2006

ΠΑΝO ΔΕΚΑΕΤΙΑ 1970 : ΟΦΙ = ΘΡΗΣΚΕΙΑ

ΠΑΝO  ΔΕΚΑΕΤΙΑ 1970 : ΟΦΙ = ΘΡΗΣΚΕΙΑ

KEΡΚΙΔΑ ΟΦΙ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 1970

KEΡΚΙΔΑ  ΟΦΙ  ΔΕΚΑΕΤΙΑ  1970






ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΗΧΩ 28-9-1978

ΑΘΛΗΤΙΚΗ  ΗΧΩ  28-9-1978













1985 -1-28 ΟΦΙ-ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 1-0

1985 -1-28  ΟΦΙ-ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 1-0

O OΦΙ ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΘΥΕΛΛΑΣ-ΔΙΑΓΟΡΑ.

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΠΟΚΟΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ , ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΟΦΙ , ΤΟ 1970.

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΗΧΩ 26-4-1949 !!!

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΗΧΩ  26-4-1949 !!!

AΘΛΗΤΙΚΗ ΗΧΩ 9-6-1964

AΘΛΗΤΙΚΗ  ΗΧΩ  9-6-1964

AΘΛΗΤΙΚΗ ΗΧΩ 25-5-1966

AΘΛΗΤΙΚΗ  ΗΧΩ  25-5-1966

AΘΛΗΤΙΚΗ ΗΧΩ 14-4-1951

AΘΛΗΤΙΚΗ  ΗΧΩ  14-4-1951